Friday, March 5

Penting ke?(Mungkin tidak)

Oh! Sudah lama tidak menulis. Somethings are worth to be kept to oneself. Nak jaga hati kan Sudin? Ataupun sebab things can be embarrassing to let people know about you. Yes, the fugly facts etc etc...

"Ala...Semua orang cakap pasal prinsip,pendirian, tapi last-last tak ikut pun"

I was being told that when I was telling about my own principle. Imagine. Macam kena sebijik atas muka. And that was rude dude. Way too rude and harsh and obnoxious and discomfortly irritating. Shocking. Well, yes. Of all people, I don't expect to hear that from you. You just don't know me that well do you?

I respect myself, my own principles and I hope you do too. Coz it's just too bad if you can't accept that. Mind you, I'm such a tough b**** and now, you just make me even tougher. Sekian, terima kasih ;)


7 comments:

  1. Alololo~ jgn la emo-emo makcik. takpe, ada masa kita kena jaga hati orang, tp bila mana hati kita yg tak terjaga, mungkin itu adalah pengecualian :)

    Be strong, girl!

    ReplyDelete
  2. haha..cepat je ko komen.hihi
    xpe,emo hanya sekejap tadi,ni da weng balik dah :D

    ReplyDelete
  3. should have read this last night and went upstairs.. gugugu.. anyway ana, happy 3rd months anniversary.hehe.. may love and longevity be with the two of u:))

    ReplyDelete
  4. adeehhh makcik.. mengapa begitu emo ni.. update-update skali cmni lak bunyi nye.. huhu..

    erm... btw semua orang ada prinsip hidup sendiri.. dan saya percaya dan semua orang pernah langgar prinsip hidup dia... sebab terlupa atau terpaksa langgar demi orang lain :)

    ape2 pun.. jadilah diri kita yang menjaga prinsip...

    Allah bless u, Nur Farhana Mohd Joni
    Allah bless Nur Hafizuddin Jailani, Nur Taufiqah Idris, Nurul Izyan Rahmat and our family :)

    ReplyDelete
  5. love as though you never been hurt before. :)
    ana, aku xtau nk kasi komen ape. -_-"
    but, take care k! xpe, itu asam garam persahabatan. kuat ana! :)

    "bertakwalah kpd Allah dimana saja kamu berada. iringilah keburukan dgn kebaikan, nescaya hal itu akan mhapuskannya. dan pergaulilah manusia dgn akhlak yg baik." hadis Rasulullah.

    ReplyDelete
  6. betul betul!Terima kasih kawan2.

    IZ : I do believe people will sometimes langgar prinsip sendiri.Itu prinsip kita,atas kita nak langgar ke x.Tp biar la kita langgar for the right reason,kan?Hehe.Meanwhile,i still want to hold on to it.X slh sebab do no harm to me or others!ahaha.

    ReplyDelete