Tuesday, March 9

Bo-ong!

Hanim went into my room just now. She need an advice on how to kelentong the secretariat about something. Of all people, kenapa? Kenapa saya? HAHA. Mungkin sebab saya lebih berani? Oh, mungkin juga sebab saya boleh buat muka tak bersalah. Atau... Mungkinkah sebab saya lebih pandai menipu dari dia? *apekah kan?!*
Last-last dia minta temankan dia jumpa sekretariat besok :p



P/s : By the way, facial expression sangat penting supaya kita tak kantoi bila nak menipu. HAHA. Kena maintain cool je okay?

4 comments:

  1. kau mmg sgt sesuai untuk berkomplot dalam hal tipu menipu ni. dia nak kelentong pasal apa? ada kaitan dgn nak blk malaysiakah?! aku pun nak join kalau camtu :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..... ana tipu??? kenapa tak bwa udien je... dia lagi sangat berpengalaman... kalo bab buat surat atau ape2 yg kaitan dgn tulisan tangan yg huduh.. tu iz boleh lar.. haha...

    aiseh teringat plak jadi parents kengkawan untuk buat surat for overnight outing kat skolah dulu :P *tulisan matured, org cm hampeh je*

    ReplyDelete
  3. haha, perlukah post ini. sumhow i learn form a pro la,haha.
    hafiz: itu rahasia.. ;)
    iz: owh, nnt lau nk tipu tulisan, leh mintak tlg iz la ni,bakat terpendam ;P

    ReplyDelete
  4. ahahaha.apekah korang?
    hanim : saje je.gatal tangan nak menulis.post pon x berkualiti..

    ReplyDelete